– Sťažnosť
- Sťažnosť môže byť zaslaná v papierovej alebo elektronickej forme na adresu certifikačného orgánu do 15 dní od dňa, kedy vznikol podnet na sťažnosť.
- Sťažnosť musí obsahovať: meno osoby, ktorá sťažnosť podáva, popis dôvodu sťažnosti, kontakt na osobu, ktorá sťažnosť podáva.
- Certifikačný orgánu vykoná do 30 dní preskúmanie sťažnosti a následne príjme opatrenie pre jej riešenie.
- Výsledok sťažnosti je sťažovateľovi oznámený písomne.
– Odvolanie
- Odvolanie môže byť zaslané v papierovej alebo elektronickej forme na adresu certifikačného orgánu do 15 dní od dňa, kedy vznikol podnet na odvolanie.
- Odvolanie musí obsahovať meno osoby, ktorá odvolanie podáva, popis dôvodu odvolania, kontakt na osobu, ktorá odvolanie podáva.
- Certifikačný orgánu vykoná do 30 dní preskúmanie odvolania a následne príjme opatrenie pre jeho riešenie.
- Výsledok odvolania je odvolávateľovi oznámený písomne