– Sťažnosť

  • Sťažnosť môže byť zaslaná v papierovej alebo elektronickej forme na adresu certifikačného orgánu do 15 dní od dňa, kedy vznikol podnet na sťažnosť.
  • Sťažnosť musí obsahovať: meno osoby, ktorá sťažnosť podáva, popis dôvodu sťažnosti, kontakt na osobu, ktorá sťažnosť podáva.
  • Certifikačný orgánu vykoná do 30 dní preskúmanie sťažnosti a následne príjme opatrenie pre jej riešenie.
  • Výsledok sťažnosti je sťažovateľovi oznámený písomne.

– Odvolanie

  • Odvolanie môže byť zaslané v papierovej alebo elektronickej forme na adresu certifikačného orgánu do 15 dní od dňa, kedy vznikol podnet na odvolanie.
  • Odvolanie musí obsahovať meno osoby, ktorá odvolanie podáva, popis dôvodu odvolania, kontakt na osobu, ktorá odvolanie podáva.
  • Certifikačný orgánu vykoná do 30 dní preskúmanie odvolania a následne príjme opatrenie pre jeho riešenie.
  • Výsledok odvolania je odvolávateľovi oznámený písomne